RYCHLOČLÁNEK #02 O BRČKÁCH

 Je 17.3, 15:00 a to znamená že vychází nový článek z oblasti ekologie a Zero waste. Na začátku se chci omluvit, že rychločlánek nevyšel i minulý týden, plánuju trochu jiný vzhled blogu, nějaké nové funkce.... Ale od tohoto týdne bude vycházet snad všechno, tak jak má. Pojďme na to. Dneska se zaměříme na brčka. Jak už víme z jednoho z prvních článků na tomto blogu o jednorázových plastech jsou brčka dost používaným zbožím. Nejčastěji se používají tři druhy:


1) PLASTOVÁ jsou asi klasika. Koupíte je zatím všude, jsou nejlevnější, ale také nejméně ECO. Sto kusů vyjde na necelých 50 korun. Zatím se prodávat můžou, ale od roku 2021 v červenci bude jejich prodej výrazně omezen.

2) Druhou už více ECO variantou jsou PAPÍROVÁ brčka. Jejich nevýhoda je, že se jim po čase rozmočí část, která je v tekutině. Jejich cena je podobná jako u plastových. A druhým mínusem je fakt, že sice nepoužijete plast, ale skácíte les, kvůli ,,lepší,, variantě.

 3) Třetí a podle mě nejvíc ECO variantou jsou
KOVOVÁ brčka. Jsou vyrobená z nerezové oceli a jsou teda nejekologičtější variantou. Mají sice vyšší cenu, liší se cenou od 60 - 100 za kus, ale vydrží vám napořád. A to je ta největší výhoda. Nemusíte se starat o nová, můžete si koupit jakoukoliv barvu, tvar je buď rovný nebo zahnutý.   

Zajímá mě, jaký názor máte vy, vaše komentáře, like....mě zajímají a posouvají tuto komunitu dál, vážím si každého vašeho přečtení. Pokud byste chtěli můj blog nasdílet, super, moc díky, mě to pomůže a vás to nic nestojí. Hezký středeční den. Kuba🌳                      

Komentáře