JAK TO VŠECHNO ZAČALO/ STUDIO TOUR

Všechny vás zdravím! Po větší neaktivitě pokračuji s psaním článků. Proč jsem vlastně nepsal ?
Je to kvůli dlouho připravovaném projektu youtube. 12.12.2021 jsem začal tvořit na youtube videa o ekologii, abych rozšířil povědomí o tom co dělám, ale hlavně poukázal na problémy, kterým bychom měli čelit a ve většině případů je přehlížíme, zahazujeme, podceňujeme atd.....
Youtube má být takové shrnutí článků, které bude podtrhovat to, co rozvedu tady na blogu. 


 

Studio tour:

Od února 2021 jsem dokumentoval moji cestu při přestavování studia, ne vždy šlo všechno podle plánu, ale hnalo mě dopředu to, že dělám něco co mě baví, naplňuje a posouvá dál a že budu moc přispět na dobrou věc. Naše planeta je jenom jedna a my bychom si ji měli chránit a to neděláme, pokud ji zničíme, nebudeme mít kde žít, hlavně naše budoucí generace.
Bylo to skvělých 9 měsíců, kdy jsem tvořil, vymýšlel, přestavoval, vybavoval. A doufám, že mi tyto prostory vydrží co nejdéle.


Zde začala moje kapitola, nyní jsou na youtube tři videa, 1. studio tour - kde jsem dokumentoval, jak studio, ve kterém natáčím vznikalo a 2 a 3 Ekomas - nová vánoční série na eko tipy a triky jak mít šetrnější svátky a jak si něco vyrobit nebo upéct, chtěl bych z toho udělat každoroční tradici, tak snad se to povede.


Nyní je vás na youtube kanále Ecoplanetcz 49 sledujících, které snad baví to, co dělám.
Budu se snažit vydávat videa každou neděli, pokud to bude možné. Budu se snažit vydávat pravidelně, abychom rostli a dostali tak eko problematiku k co nejvíce lidem. DÍKY VŠEM! Kteří mě podporují a ženou dál, protože díky vám můžu dělat to, co mě baví. Kuba🌳 Web Ecoplanetcz.com

Komentáře

Oblíbené příspěvky měsíce