RYCHLOČLÁNEK #20 O FORMÁCH NA MUFFINY

V dnešním 20! rychločlánku se podíváme na formičky, které se používají při pečení muffinů. 
Já znám 2-3 možnosti, jaké jsou plusy a mínusy ? Na to se podíváme. Pokud znáte nějaké další napište mi je do komentářů.

Papírová možnost je jednou z variant. Formičky naplníme těstem a po upečení tento obal vyhodíme. Je to umaštěný papír, takže bychom ho měli správně vyhodit do komunálního odpadu. Tato možnost je nejjednodušší, ale zase nejméně ekonomická a ekologická.


Proto já využívám silikonové formičky, které mají různé tvary, můžeme je mýt v myčce a dají se používat opakovatelně. Na začátku si zaplatíte ,,vyšší,, částku, ale zase se to jako při každém lepším výrobku vyplatí.
A další eko variantou je kovová forma, kde máte předem určené tvary a pečete přímo v tom. Před pečením musíte formičky vymazat a nebo dát ty papírové košíčky, ale ty nejsou eko, to za sebe nedoporučuji. Za mě je nejlepší druhá varianta, která je univerzální, může do myčky, je docela levná a já ji využívám. Na instagramu pod fotkou s dnešním článkem je výzva vymyslet, o čem by mohl být nějaký další rychločlánek, tak se mrkněte🌱
Kuba🌳  instagram

Komentáře