RYCHLOČLÁNEK #01 O KARTÁČCÍCH

Zdravím, od dnešní středy (3.3. 2021) začínám vydávat články dvakrát týdně, nová pravidelná série se bude jmenovat RYCHLOČLÁNEK, proč rychločlánek ? Chci tady porovnat dva produkty denní potřeby jeden ,,obyčejný" a druhou ekologickou variantu, říct vám plusy a mínusy jednotlivých variant, nic dlouhého, a proto tento název. Články budou vycházet klasicky v neděli (19:00), ale nově i každou středu v 9:00 ráno. Snad se vám budou líbit a pokud máte nápady na věci, které bych měl porovnat, napište mi je sem do komentářů a pokud se vám moje tvorba líbí, můžete blog nebo instagram nasdílet, předem díky.


První produkt je kartáček na zuby. 

        

Obyčejný kartáček na zuby, většina z nás používá plastové kartáčky, ty jsou podle typu různě drahé od 30 korun, to jsou úplně ty nejvíc obyčejné až po elektrické do pár tisíc. Za život jeden člověk v průměru spotřebuje 300 kartáčků. Je to šílené číslo. A proto je tady alternativa bio kartáček na zuby z bambusu. Já ho používám už asi půl roku, a jsem s ním naprosto spokojen. Pohodlím se bez problému vyrovná klasickému kartáčku, stojí od 40 do 100 podle velikosti a tvrdosti štětin. Koupíte je ve všech drogériích nebo na eshopech s bio produkty. Cena je lehce vyšší, ale vydrží vám mnohem déle než obyčejný. Musíte se o něho starat, to znamená, že po dočištění zubů ho musíte opláchnout a nejlépe vysušit, nebo nechat oschnout, ať vám nechytne plíseň, mě se to ještě nestalo, takže toho se bát nemusíte. Největší benefit je, že pokud vám tzv. ,,doslouží" stačí ho vyhodit buď do bio odpadu nebo na kompost a on se rozloží a nezanechá po sobě nic. Bambus na tyto kartáčky se pěstuje podle přísných podmínek, aby výrobci mohli mít označení bio. Schválně, napište mi, co používáte vy a jestli zvažujete změnu. Určitě doporučuji vyzkoušet. Hezký zbytek týdne. Kuba🌳

Komentáře