Vítejte na blogu

Ahoj všichni! CHCI VÁM POPŘÁT VŠECHNO NEJLEPŠÍ V NOVÉM ROCE! Hodně zdraví, ať se Vám daří ve všem, co děláte nebo v tom, v čem chcete začít. A to je můj případ. Rozhodl jsem se založit si blog, protože mě baví a zajímá téma ekologie a Zero waste. Já se chci s vámi podělit o moje názory, ale také o fakta a chci šířit myšlenku ,,lepší" planety, protože ,,THERE IS NO PLANET B :)

 
Články budou zatím vycházet jednou týdně -v NEDĚLI VEČER a pokud to budu zvládat, snad jo, tak bych se chtěl dopracovat ke třem článkům za týden.
Fotky chci fotit sám, ale ne vždy to půjde, a tak bude lepší, když je přidám z internetu, tak snad mě pochopíte. Předem díky.
Tak to je na poprvé vše. Děkuji, že jste to snad dočetli až sem, a že Vás můj blog bude bavit.
Budu rád, když mi napíšete, jak se vám blog líbí, co se vám nelíbí a nebo ,co vám tady třeba chybí..... Nezapomeňte sledovat instagram @ecoplanetcz ,kde budu přidávat upozornění na nové články, zajímavosti nebo něco ze ,,zákulisí"....... Kuba   🌳

Komentáře

Okomentovat