EKOMAS #1 JAK NA VÁNOČNÍ ATMOSFÉRU

Zdravím vás, letošní rok jsem se rozhodl udělat nový vánoční formát, ve kterém se vám budu snažit udělat s Vánoc více eko svátky v podobě 4 videí, které budou vycházet celý prosinec (každý týden jedno), probereme si různá témata okolo Vánoc a zkusíme je udělat více ,,přírodně,,.
Chci z toho udělat každoroční sérii tak snad se to podaří a vydržím u toho (já myslím, že jo:)).
Pojďme ale na první video.....



V tom jsem se zaměřil jak navodit a přiblížit si vánoční atmosféru

Prvním krokem je vůně, můžeme mít různé vůně nejlepší je vůně čerstvě upečených perníčků, ale ty nemůžeme péct každý den a proto jsou tu svíčky. Máme různé vůně, já mám rád ginger bread nebo jablko atd... více o svíčkách zde()

Dalším pomocníkem je hudba my si při štědrovečerní večeři pouštíme klasické české koledy, ale před Vánocemi u nás hrají různé vánoční ,,hity,, i ze zahraničí více ve videu jak na vánoční atmosféru.

Cukroví vám nejen provoní domácnost, ale také budete mít něco na zub, my každoročně pečeme s babičkou, která je prvotřídní kuchařka asi jako každá babička.

Jídlo máme a teď něco na pití ideální jsou čaje. Jsou různé druh já mám rád sypané jako třeba lípu nebo petr klíč, které každý rok sbíráme a sušíme a v zimě nás hezky zahřejí.

Dále nám mohou pomoct světýlka, ty nám zútulní náš byt/dům a zkrášlí nám prostor, ve kterém trávíme spoustu času.

K Vánocům patří neodmyslitelně stromeček. Můžou být živé, umělé, nebo v květináči. My máme doma živý, ale určitě bych chtěl do budoucna vyzkoušet i v květináči a po Vánocích ho zasadit na zahradu nebo do lesa. Jak to máte vy, napište mi sem do komentářů.

Balením dárků si zkrátíme čekání na Štědrý den a uděláme i něco užitečného. Můžeme balit do papíru, látky, dát menší dárky do taštiček a nebo využít přírodní materiály tipy na balení máte na youtube kanále ECOPLANETCZ.

Tohle byly moje tipy na to, jak si nejlépe navodit vánoční atmosféru, vaše tipy mi pište do komentářů, ať se můžeme navzájem inspirovat, mějte se hezky a šťastné a ekologické. Kuba🌳

odkaz na youtube video k tomuto článku TADY


Komentáře